Nytt samarbete med Tennis-Point

Gnesta Tennisklubb har ingått ett samarbete med Tennis-Point, världens största återförsäljare av tennisprodukter. Tennis-Point erbjuder allt som en tennisspelare behöver, oavsett nivå, med över 30,000 produkter från över 60 olika varumärken. Det finns också en del badmintonprodukter.

Som spelare i Gnesta TK får du 5% rabatt på alla dina köp med rabattkoden ACP108333XMNRALP (se även nedan). Denna rabattkod går att kombinera med alla andra pågående kampanjer och nedsatta varor på hemsidan vilket ger ett mycket förmånligt slutpris. Koden kan också användas i alla Tennis-Points butiker. När du använder rabattkoden och handlar hos Tennis-Point stöttar du också klubben som får tillbaka upp till 10% på alla köp att vidareutveckla verksamheten.

Tennis-Point garanterar lägst pris på marknaden och snabb leverans. Välkommen att fynda dina nästa tennisprodukter på www.tennis-point.se!